lördag 12 oktober 2013

BANANAS INTERIOR - TOTALY WISH I HAD IT







photo: from MetroBostad


Snacka om ett personligare hem! Jag blev helt sjukligt förälskad i det här hemmet och nästan det galnaste av allt att det är ett svenskt hem, känns väldigt oskandinaviskt, men så kul. Det krävs definitivt rätt lägenhet för den här djärva inredningen, jag är helt mållöst imponerad, måste få tokhylla Andreas Bruzelius-Bergers hem helt enkelt.

Är lite osäker på att jag personligen skulle våga gå så här bananas, men som sagt med rätt lägenhet kan allt funka.

Måste förresten dela med mig om dagens blocketfynd som jag gjort (som den besatta blocket-lover jag är), jag gick loss och köpte ett marmorbord. Hemskt 80-tals underrede men det var själva skivan jag var ute efter, så nu fortsätter jakten på det rätta underredet istället. Men lagom nöjd är jag i alla fall!



2 kommentarer:

  1. Nu vill vi ha bild på både marmorbord (trots hemskt underrede) och ditt målade skåp!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jag får väl leverera det då, trots hemskt underrede!

    SvaraRadera