onsdag 27 november 2013

INCREDIBLE INTERIOR DESIGNERS





 Photo: homelab


I princip fylls hela mitt instagram-konto av en himla massa inredning från olika delar av världen. Förutom inredarna finns det en hel del illustratörer och så mina närmsta vänner så klart. 
Jag har blivit helt fast, helt besatt, en riktig instagram-nörd men jag älskar det, jag älskar det så fruktansvärt mycket för det är som att bläddra i ett bilderbibliotek fulladdat med inspiration. En av mina favoriter är homelab och en av deras anställda thenordicnest, I am inlove!
Trots en vit bas (som jag älskar) finns det så många härliga färgklickar och tjusiga blickfång, alla bilder är som ur en katalog. Bästa bilden någonsin är den ni ser precis här ovanför texten, den är så förbaskat klockren. Det rosa mot det rosa, tavlan är helt magnifik (den till vänster, fast den till höger är bra den med)!

Ville bara tipsa om bra konto på instagram om ni inte redan följer dem.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar