torsdag 14 november 2013

KELLY FREAKING WEARSTLER, WHAT A GENIUS







Jag säger som Lisa Vanderpumps wedding planner Kevin Lee"chi chi chiii..", I just had to, tänkte att det kunde passa priset till Kelly Wearstlers helt galet härliga askar och det fin-fula huvudet. Jag följer henne på Instagram, älskar verkligen hennes inredningsstil, galen och lagom udda, allt är inte snyggt men hela sättet att tänka är så inspirerande.

Ja nu kanske ni undrar varför jag quotar Lisa Vanderpumps wedding planner, jo jag har insett att jag är en riktigt reality show-nörd, har sett alla avsnitt av real housevifes of beverly hills (för andra gången) och nu gått över till Vanderpump rules. I vanliga fall brukar jag inte ha så mycket över till sådana tv-shower men jag nästan lever lite för RHOBH och Vanderpump rules kl 11 (om jag missat gårdagens program) och kl 16. Ja lite så är det att vara student, man kan njuta av livet lite när man vill ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar