fredag 1 november 2013

THE HOME OF VAN LAMSWEERDE & MATADIN













Elin Kling har nyss bloggat om den här familjen, efter jag läst hennes inlägg insåg jag att jag känner igen de tre figurerna från familjen - jag följer dem så klart på Instagram. Jag älskar bilder, mer än att läsa och det är väl därför jag är så besatt av Instagram för där behöver man knappt läsa, bilderna får tala. Familjen Van Lamsweerde och Matadin måste jag säga har lyckats med ett högst personligt hem, det är sådana hem som jag älskar, inte de hem som ser ut som precis alla andras. Jag är speciellt förälskad i den stora tavlan precis här ovan. Jag känner att jag behöver några fotografier eller fotografiska planscher som livar upp det på väggarna här hemma. Just nu hänger det bara tavlar som jag själv målat, det blir lite "för mycket" måleri känner jag.

Men, i morgon är det megaloppis på Malmömässan och jag ska se till att vara först i kön och roffa åt mig alla (förhoppningsvis) godbitar. Jag vill ju också skapa ett högst personligt hem ;) 



2 kommentarer:

  1. Hej! Skulle inte du kunna tipsa om snygga skrivbordslampor? Gärna några ganska små men snygga! Har jättesvårt att hitta någon jag gillar och tycker att du har en väldigt snygg stil så du kanske har några tips? :)

    SvaraRadera
  2. Tack, vad kul att höra!
    Hm..jag har faktiskt inte ägnat någon tanke åt skrivbordslampor men det borde jag kanske göra ;)

    SvaraRadera