tisdag 3 december 2013

DO IT LIKE TASCHEN











Photot: The Selby



Två dagar efter 1:a advent och "julskytlningen" i stan har inte lyckats påverka mig ett dugg. Jag tänker att jag skiter i julkänslan för jag har ändå inget kul julpynt och någon gran har vi inte plats till i år, vi får hänga kulorna i oliv- och fiktonträdet istället.. 

Helt allvarligt måste jag få uttrycka min grava besvikelse över Malmös julskyltning, den sög ju och då måste jag tillägga att jag inte kan minnas förra gången jag var på julskyltning så mina förväntningar var tämligen höga. Jag levde nog lite på berättelserna om julskyltningen från förr i tiden då butikerna verkligen gick in för att skylta med stort S. Nä jag buar åt butikerna, jag vill ha pompa och ståt!
Om jag hade fått skylta så hade alla velat åka ner till stan och titta, det kan jag lova! ;)

Aja, nog om det, njut av Angelika Taschens avskalade men magiska lägenhet, nu vill jag också ha en svart hall och vitt högblankt golv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar