söndag 5 januari 2014

NYTT ÅR NYTT KAKEL..ELLER PLASTFILM






Ut med det gamla och in med det nya, lite så är väl måttot när det nya året startar. Jag har sett massor med DIY-projekt med plastfilm som blivit hur bra som helst, ett trist gammalt soffbord eller skåp får plötsligt en helt ny skepnad för en billig peng.
Nu har jag gått och svurit länge nog åt vårt svarta kakel (som min pojkvän valde innan "min tid" till sitt kök) och nu är det helt enkelt dags att ljusa upp det något. Det är lite mer kostsamt att byta ut det gamla kaklet mot nytt, speciellt mot marmorkakel, så jag tänkte helt enkelt se om det kan bli bra att klistra på lite plastfilm à la marmor. Maybe, maybe not, vi får la se helt enkelt. 

Blir det bra kanske jag plastfilmar hela lägenheten..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar