fredag 11 april 2014

BRONS TACK!













Precis som så många andra har jag blivit kär i den här bronsfärgade spegeln. Den funkar så förbaskat bra in var som helst då den ger ett litet mjukare intryck än en vanlig spegel, den blir lite mer som en del av rummet. Nu syns dessutom det här bronsfärgade spegelglaset i fler möbler än speglar och det tycker jag är riktigt kul. Jag har länge sneglat lite surt på alla amerikanske inredningskonton på Instagram, det känns som att det bara väller fram snygga möbler till dessutom bra priser OCH möbler i just spegelglas. Kan bli lite too much med för mycket spegelglas men ett litet nattduksbord hade funkat hur bra som helst bredvid min säng och tänk om det fanns ett sådant litet bord i just bronsfärgat spegelglas.
Fast hade jag fått välja en enda möbel i detta spegelglas hade det utan tvekan blivit den stora vintage-spegeln som Jenny Hjalmarson Boldsen har i bilden längst ned, gissar att hon har "fyndat" den på Sacre Couer i Köpenhamn, gah!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar