onsdag 7 maj 2014

BOUCHEROUITE - FAVORIT














Bloggen har haft en liten torka på senaste, hemtenta, Valborg och en duktig förkylning har satt stopp för inspirationsflödet och då blir det så ibland. Idag har jag varit på lite äventyr, kan man väl säga, med min buddy Susse och blivit överröst med inspiration och jag kan säga att Beni Ourain-mattorna är precis lika underbara i verkligheten. Dock har jag fått en annan marockans matta på hjärnan, den så kallade Boucherouite-mattan. Den kanske för tankarna lite till 60-talets ryamattor men dessa mattor är något helt annat, speciellt i de rosa tonerna. Jag vet att Boucherouite-mattorna har poppat upp få bloggar och instagram och med all rätt, äntligen kanske färgerna kan ta sig in i de svenska hemmen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar