onsdag 2 juli 2014

BATHROOM INTERIOR












Det här med udda inredning tycker jag är så himla kul och spännande. Igår kom jag över den här helt fenomenala badrumsinredningen. Jag tänker lite som så att man kan gå loss ganska mycket i badrum där man ändå inte spenderar all sin tid. Speciellt om på en liten gästtoalett tycker jag man kan ta i riktigt ordentligt, det spelar ingen roll om det kanske blir lite mörkt, med bra ljussättning är det egentligen inget problem. På bilderna ovan skulle denna toalett lika gärna bra kunnat vara på ett lyxhotell, en schjyst krog eller varför inte hemma hos sig själv. Bästa detaljen är ändå strömbrytaren som har blivit inklädd i tapetmönstret, så himla kul - gäller bara att ha koll på var den är när man går upp mitt i natten (den kamouflerar sig ganska bra).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar