måndag 11 augusti 2014

TIME FOR REALITY






















Så, då var jag tillbaka efter en viss sommarledighet och en del verklighet dessutom. Livet är bannemig härligt ibland, Kreta var verkligen underbart på så många sätt och vis. Alla fallfärdiga men så vackra och färgglada hus, alla gamla dörrar som jag vill adoptera, alla söta hundar och katter (som jag också vill adoptera), det kristallklara vattnet, den rosa stranden, alla underbara växter och min underbara pojkvän - fast honom fick jag ju med mig hem. Vi var faktiskt väldigt duktiga på att ta oss runt på ön, varje dag utgick vi från Chanias busstation och begav oss till en ny strand. Balos och Elafonisi var definitivt värd sin tid på bussen, åker ni någonsin till Kreta måste ni åka till i alla fall Elafonisi, en helt magisk plats, som paradiset fast men en hel del turister. Det är härligt att kunna kika tillbaka på foton och drömma sig bort när man kommit tillbaka till vardagen, det vill säga vardagen som arbetssökande. Yes, nu är jag också en del av arbetslösheten så hojta till om ni skulle behöva mig, jag är redo i allra högsta grad. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar