torsdag 11 september 2014

JA! BERNADOTTE & KYLBERG





photo: åhléns



JA! måste jag säga till Bernadotte & Kylbergs härliga mönster för Åhléns textilkollektion. Just snygga och stilrena handdukar till badrummet har jag svårt att hitta till rimliga priser. Därför blev jag glatt överraskad av denna nya kollektion som är både snygg, stilren och kostar alldeles lagom. Jag är en sån som kanske inte helst lägger en förmögenhet på handdukar, som inte köper ett par nya för än jag har hittat det perfekta exemplaret, som helt enkelt måste ha det bästa av alla alternativ (bra kvalitet, bra pris och snygg formgivning). Hos exempelvis IKEA går det alltid att hitta bra alternativ till en schysst peng men utbudet är dock något begränsad om man vill ha handukar som känns lite mer lyxiga. Missonis handukar är lyx och dessutom en personlig favorit (som säkert för många andra), dock kan det vara lite väl mycket lyx att lägga tusenlappar på handdukar och därför är dessa från Åhléns så himla briljanta - de är liksom en hybrid mellan IKEA och Misson som förenas genom Bernadotte & Kylberg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar